گیلان | بایستی مسئولین به معیشت کارکنان سازمان بهزیستی توجه کنند

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : یک ساعت کار در سازمان بهزیستی برابر با ساعتها کار در ادارات و نهادهای دیگر است و بقول شهید فیاض بخش ما سخنگوی کسانی هستیم که گوشی برای شنیدن ، زبانی برای گفتن و پایی برای رفتن و طی کردن ندارند.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان در سخنرانی پیش از نماز ظهر در حسینیه علی اصغر (ع) بهزیستی گیلان در حضور جمع کثیری از همکاران بهزیستی گفت : ارزش خدمت به بندگان محروم خدا ، سرلوحه کار ما در سازمان بهزیستی است ، من به نوبه خودم این را شایسته می دانم که هفته بهزیستی را خدمت همه عزیزان و همکاران خوبم در سازمان بهزیستی استان گیلان تبریک عرض نمایم.

مدیرکل بهزیستی گیلان بیان کرد :اهمیت کار برای مردم محروم چقدر است ؛ در این زمینه قطعاً کسانی که سنواتی از عمر خودشان ، جوانی خودشان را با لمس مشکلات مردم از نزدیک در این سازمان طی کرده و با گذشتن از وقت خودشان ، انرژی خودشان و حتی زمانی که باید به خانواده های عزیز شان اختصاص می دادند ، کم کردند و کمک کردن به عزیزان محروم ، بهتر از همه درک نمودند و به این شرایط رسیدند که کار در سازمان بهزیستی را ادامه ‌دهند .

وی در ادامه گفت : اما قاعدتاً چیزی را که به خودم و مسئولین باید تاکید شود ، که این بخش قضیه را هم ببینند که چرا باید کارمندی که در بهزیستی تلاش می‌کند و بزرگترین بارها را بر دوش می‌کشد ، چرا باید کمترین دریافتی را در بین دستگاه های دیگر داشته باشد. این پیام باید به گوش مسئولین استان برسد ، بایستی مسئولین به معیشت کارکنان سازمان بهزیستی توجه کنند ، چون قاعدتاً توصیه و نصیحتی که در پشتوانش مبنای پیگیری ، تاکید و توجه نباشد اثر خود را از دست خواهد داد.

مدیرکل بهزیستی گیلان افزود : یک ساعت کار در سازمان بهزیستی برابر با ساعتها کار در ادارات و نهادهای دیگر است و بقول شهید فیاض بخش ما سخنگوی کسانی هستیم که گوشی برای شنیدن ، زبانی برای گفتن و پایی برای رفتن و طی کردن ندارند.

ایشان توصیه کردند: باید به این قضیه توجه داشته باشیم که ما اگر گاها مشکل یک مددجو را برطرف نکنیم ، کل سازمان بهزیستی را درگیر میکند آن هم در دنیایی که دنیای شبکه های مجازی است و متاسفانه کم پیدا میشوند کسانی که در فضای مجازی خبری را برای رضای خدا انعکاس دهند .

دکتر حسین نحوی نژاد عنوان کرد : در فضای مجازی خبر نباید طوری باشد که اعتماد عمومی را کاهش دهد ، چون بعد از آن دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود و همه ما آسیب خواهیم دید و عملکرد دستگاه ما با آسیب مواجه می شود به خصوص سازمانی مثل بهزیستی که ۹۰ درصد آن را بخش غیردولتی و مشارکت اجتماعی در حال انجام است پس نقش رسانه ها بسیار مهم است .

وی فرمود : من به مدیریت اتوبوسی اعتقادی ندارم و از جای دیگری هم نیامده ام افراد من دوستانی هستند که در همین جا کار می کنند و جزء کسانی هستم که به ورود افراد غیر بهزیستی خیلی اعتقادی ندارم و معتقدم در بهزیستی کسانی باید کار کنند که بهزیستی چی باشند .

کد خبر 1533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد