«دکتر پژمان پورشبانان» سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان شد

دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، « دکتر پژمان پورشبانان» را به عنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  طی حکمی « دکتر پژمان پورشبانان» را به عنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.
متن حکم به شرح زیر است:
برادر گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر پژمان پورشبانان
باسلام واحترام
ضـمن تشـکر از زحمات شـما در سـمت قبلی و نظر به تعهد، توانمندی، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان منصوب می گردید. از آنجـایی که خـدمت به معلـولین و محرومین جـامعه از باورهـای دینی و ملی و در راسـتای اجرای قـوانین و مقررات نظـام مقدس جمهوری اسـلامی است، انتظار دارم با توجه به سوابق علمی و اجرایی ارزشـمندتان در سایه الطاف الهی و اسـتفاده از تجربیـات کارشـناسان آن حوزه و بهره منـدی از توان بـالقوه انجمن ها و تشـکل های ویژه معلولین، بستر مناسبی را جهت توسـعه خـدمات توانبخشـی به معلـولین جسـمی-حرکـتی، حسـی، کم توان ذهنی، بیمـاران روانی و سالمنـدان فراهم و در راستای اثربخشی برنامه های رفاه اجتماعی و چشم انداز اهداف عالیه نظام گام بردارید. از خداوند سبحان سربلندی و توفیق روز افزون شما را مسئلت و امیدوارم در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

دکتر مرضیه فرشاد                                                                                                                                                                                                                                                  

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان          
 

کد خبر 15307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد