ارتباط مستقیم سرپرست بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با مردم در سامانه «سامد»

سید مهران کشاورز، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در استانداری حاضر شد و به صورت تلفنی و مستقیم به سوالات و درخواست‌های همشهریان و جامعه تحت پوشش بهزیستی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد؛در ادامه سلسله برنامه‌های مسئولان استانی برای ارتباط بی‌واسطه با مردم،سید مهران کشاورز، سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

در این برنامه که روز چهارشنبه مورخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۷ برگزار شد، سید مهران کشاورز به صورت تلفنی و از طریق شماره ۱۱۱، مستقیماً با شهروندان و به ویژه جامعه هدف بهزیستی شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویان به گفت‌وگو نشست .

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در این ارتباط مستقیم، به مشکلات و پرسش‌های مطرح شده در حوزه‌های مختلفی از جمله طرح حمایت از حقوق معلولان، خدمات توانبخشی، مسائل مربوط به کودکان و خانواده‌های تحت حمایت رسیدگی کرد. هدف از این برنامه، کوتاه کردن زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و حل مسائل مردم در سریع‌ترین زمان ممکن عنوان شد .

سامانه «سامد» با شماره تلفن ۱۱۱، بستری برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است. هنگامی که شهروندان با این شماره تماس می‌گیرند، به طور خودکار به سایت پاسخگویی سامد در استان خود متصل می‌شوند .

کد خبر 152939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد