مرکز "توانمندی معلولان" کرمانشاه افتتاح می‌شود

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته بهزیستی مرکز توانمندی معلولین کرمانشاه به منظور اشتغالزایی برای این دسته از افراد تحت پوشش افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، زهره شریفی در نشستی خبری که امروز(22 تیر) به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، به تشریح مهمترین برنامه های این هفته در استان پرداخت و اظهار کرد: تمام خدمات بهزیستی از قبیل خدمات مشاوره ای در این هفته برای مددجویان و عموم مردم رایگان خواهد بود. 

وی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولین در همه شهرستانهای استان را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: همچنین در این هفته برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در مناطق مختلفی از سطح استان خواهیم داشت. 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کرمانشاه بابیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان بویژه معلولین از جمله اهداف مهمی است که در این اداره کل دنبال می شود، اعلام کرد: در این راستا، در نظر داریم در هفته بهزیستی مرکز توانمندی معلولین استان را افتتاح کنیم. 

وی اضافه کرد: همچنین در این هفته یک کارگاه عروسک سازی و خیاطی با ایجاد اشتغال برای 20 نفر را افتتاح خواهیم کرد که هزینه راه اندازی این کارگاه توسط خیرین اصفهانی تامین شده است. 

شریفی گفت: اخیرا هم سه باب مغازه را در یکی از پاساژهای بازار کرمانشاه برای ایجاد اشتغال تعدادی دیگر از مددجویان استان در نظر گرفته ایم تا دستاوردهای خود را در آن برای فروش عرضه کنند.     

برنامه های هفته بهزیستی از امروز(شنبه) تا 28 تیر با شعار "بهزیستی در گام  دوم، شفافیت، توانمندسازی و ارتقاء سلامت اجتماعی" ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد