رئیس مجتمع روانشناختی و مشاورهای فجر افزود: در جریان جنگ دوازدهروزه، که اضطراب و نگرانی بخش قابلتوجهی از جامعه را فرا گرفته بود، سامانه ۱۴۸۰ به عنوان خط مقدم حمایت روانی، بهصورت شبانهروزی و بدون وقفه فعال بود و شمار قابل ملاحظهای از تماسها در همان ایام مربوط به مشاورههای اضطراب، سوگ و مدیریت بحران خانوادگی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تداوم فعالیتهای مشاورهای این سامانه پس از فروکش کردن بحران نیز از دستاوردهای قابلتوجه بهزیستی است؛ به گونهای که در سه ماهه پس از آن، همچنان خدمات تخصصی ارزیابی، پیگیری، و مداخلات روانی–اجتماعی برای شهروندان نیازمند ادامه یافته است.
عباسزاده در پایان تأکید کرد: «عدد ۵۳ هزار، صرفاً یک شاخص آماری نیست؛ بلکه نماد پنجاهوسه هزار گفتوگوی سازنده، شنیدن دردها و ایجاد امید در دل افرادی است که به صدای مشاور اعتماد کردند. هفته سلامت روان، یادآور عزم این سازمان در تداوم این مأموریت ملی است.»












نظر شما