هرمزگان | میهمانی لاله ها در اولین روز از هفته بهزیستی

همزمان با آغاز هفته بهزیستی ، مدیرکل و کارکنان بهزیستی هرمزگان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس ، مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس را غبارروبی و عطرافشانی کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان  در این مراسم معنوی ، ضمن تبریک آغاز هفته بهزیستی به همه کارکنان خدوم این سازمان گفت : هر آنچه داریم از برکت خون شهداست .آنان جان خود را فدا کردند تا ما باشیم و ما هستیم تا پاسدار خون این مردان بزرگ باشیم.

وی بهترین مرتبه حیات بشری را شهادت دانست و گفت : شهیدان همیشه زنده اند و ما وظیفه داریم ضمن تجدید میثاق با این عزیزان در راستای تحقق آرمان آنان قدم برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین رازمند مدیر روابط عمومی بهزیستی استان نیز با تبریک سی و نهمین سالگرد تشکیل سازمان بهزیستی ، رمز پیروزی انقلاب اطاعت وپیروی از ولایت و قدم گذاشتن در مسیر آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا عنوان کرد و افزود : همه مدیون خون شهدا هستیم و باید با اعتقاد و روشن بینی در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی گفت: امروز همه آمده ایم تا با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز  تجدید میثاق و به دنیا اعلام کنیم که ما هنوز بر همه آرمان های انقلاب اعتقاد راسخ داریم و تا پای جان در این مسیر ایستاده ایم.وفشار وتحریم لحظه ای مارا از مسیر امام وشهدا ولایت دور نخواهد کرد

کد خبر 1518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد