پیام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته بهزیستی

دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی پیامی صادر نمود. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن کامل این پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

سی و نه سال از تأسیس سازمان بهزیستی گذشته و امروز این نهاد انقلابی و مردمی به یکی از مهمترین بازوان حمایتی نظام اسلامی بدل گردیده و در زمره پیشگامان عرصه خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر و مستضعفان است.

سازمانی که در خاک مهرورزی‌ و انساندوستی ایرانیان ریشه دارد و با خون شهیدانی چون دکتر فیاض بخش آبیاری شده، سایه گستر بخش عظیمی از جمعیت ایران اسلامی است که هرکدام به بهانه‌ای با این نهاد مهم در ارتباط هستند.
از کودکان تا سالمندان، از توانخواهان تا زنان سرپرست خانوار گستره وسیعی است که با خرد جمعی، مشارکت گسترده اجتماعی و حمایت های فرهنگی و اقتصادی در گام دوم انقلاب پای در رکاب توسعه و پیشرفت دارند تا ایرانی سربلند و شاداب را بسازند.

چه زیباست واژه  «بهزیستن» که ترجیع بند رفتار و گفتار و اندیشه جامعه بزرگ بهزیستی است. واژه‌ای که در پناه چتر آرامشش می‌توان رویا ساخت و گام‌های بلند پروازانه را با اعتماد به نفس برداشت و از سختی راه نهراسید.


بنده بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران و به نمایندگی از همه تلاشگران عرصه بهزیستن در استان دست تمامی شرکای اجتماعی سازمان را به گرمی میفشارم و با قدردانی از تمامی همکارانم در اقصی نقاط استان که در فراز و نشیب و با مهر و وظیفه شناسی کمر به خدمت بسته‌اند، هفته بهزیستی را تبریک می‌گویم و امیدوارم با عنایت به شعار امسال هفته بهزیستی؛  « بهزیستن در گام دوم ،شفافیت،توانمندسازی ،ارتقا سلامت اجتماعی» با ابتکارات نو، همدلی و وحدت هرچه بیشتر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن با شفافیت هرچه تمام‌تر با توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، گامی موثرتر در راستای ارتقای هرچه بیشتر سلامت اجتماعی در مازندران برداریم.
دکتر سید سعید آرام 
مدیر کل بهزیستی مازندران 

کد خبر 1503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد