توزیع 250 بسته بهداشتی بین کودکان کار و آموزش آنها برای مقابله با کرونا

کودکان کار و خیابانی به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس 250 بسته بهداشتی و آموزش راههای پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: طرح توزیع 250 پکیج بهداشتی برای کودکان کار و خیابانی در سکونتگاههای غیررسمی توسط مرکز حمایتی-آموزشی کودک و خانواده یزد همراه با آموزش چهره به چهره به کودکان در خصوص رعایت نکات بهداشتی صورت گرفت.

علی محمد عطابخش گفت: علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی 100بسته موادغذایی به افراد نیازمند منطقه حسن آباد و کودکان کار تحت حمایت مرکز روزانه بهزیستی نیز توزیع گردیده است .

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای پیشگیری از کرونا در مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی طبق دستورالعملهای بهزیستی صورت گرفته است گفت: در این مراکز برای مقابله با شیوع این بیماری اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در مراکز  ارائه می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت خیرین و تشکل های فعال استان در تهیه اقلام بهداشتی ویژه کودکان کار و خیابانی گفت: مراکز روزانه کودکان و کار و خیابانی تا پایان این هفته اقدام به هنگام توزیع این اقلام در مناطق آسیب پذیر بویژه منطقه حسن آباد و کشتارگاه یزد خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در خصوص اجرای طرح ساماندهی کودکان کار در زمان شیوع کرونا، گفت: اجرای تمامی طرح‌ها برای ساماندهی کودکان کار با شیوع کرونا متوقف شده است.

وی با بیان اینکه اغلب کودکان کودکان کار از اتباع خارجی هستند، اظهار داشت: این کودکان نیز مانند سایر کودکان آسیب دیده و یا در معرض آسیب اجتماعی از حمایت‌های بهزیستی برخوردار می شوند.

کد خبر 14859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد