پیام دکتر قبادی دانا به مناسبت سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور در آستانه سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فیاض بخش، گفت: بروز رسانی ماموریت ها، رسیدن به بهزیستی تخصصی از بهزیستی حمایتی و تبدیل به نهادی مطالبه گر و پاسخگو، نکته بارز بهزیستی در سی و نهمین سال فعالیت است که بر شفافیت، عقلانیت و نگاه سیستماتیک همراه با اصلاح فرایندها تاکید دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، همزمان با سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور دکتر «وحید قبادی دانا» در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام دکتر محمدعلی فیاض بخش، بنیانگذاربهزیستی کشور، گفت: بروز رسانی ماموریت ها، رسیدن به بهزیستی تخصصی از بهزیستی حمایتی و تبدیل به نهادی مطالبه گر و پاسخگو، نکته بارز بهزیستی در سی و نهمین سال فعالیت است که بر شفافیت، عقلانیت و نگاه سیستماتیک همراه با اصلاح فرایندها تاکید دارد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آغاز سی و نهمین سال فعالیت مستمر و موثربهزیستی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید والا مقام دکتر محمدعلی فیاض بخش، بنیانگذاربهزیستی کشور، بهزیستی را سازمانی در حال گذر از دولت محور به جامعه محور می بینیم که بر پایه خرد و خیر جمعی، مهرورزی و انسان دوستی و با نگاه تخصصی به رفاه و سلامت اجتماعی، بالنده تر از همیشه با هدف تحقق «به زیستن» آحاد جامعه، مهیای ورود به گام دوم انقلاب است. با نگاه به گذشته و بررسی فراز و فرودهای بهزیستی، آنچه بیش از همه نمایان است؛ پیوند محکم و ناگسستنی شرکای کاری و خیرین و نیکوکارانی است که با درک مسئولیت انسانی_اجتماعی خویش، همسو و دست در دست بهزیستی برای کاهش آلام ولی نعمتان انقلاب بی وقفه تلاش کرده اند.

به روز رسانی سازمانی در انجام ماموریت ها و وظایف و رسیدن به بهزیستی تخصصی از بهزیستی حمایتی و تبدیل از نهادی پاسخگوی صرف به نهادی مطالبه گر و پاسخگو، نکته بارز بهزیستی در سی و نهمین سال فعالیت است که ضمن ادامه این رویه بر شفافیت، عقلانیت و نگاه سیستماتیک همراه با اصلاح فرایندها تاکید داریم. در حال حاضر فعالیت های گسترده تخصصی_حمایتی بهزیستی در حوزه های اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و...به وضوح در زندگی فردی،خانوادگی و اجتماعی قابل لمس است.خدمات موثری که بدلیل تغییر سبک زندگی و شرایط جامعه و بروز و شیوع روزافزون آسیب های اجتماعی و معلولیت ها و تبعات ناشی از آن، نقشی پررنگ در ارتقاء سطح رفاه و سلامت اجتماعی جامعه دارد.

برهمین اساس می طلبد تا دولت محترم و مجلس شورای اسلامی با حمایت قوه محترم قضائیه، بیش از گذشته بهزیستی را برای ایفای هرچه موثرتر وظایف توانبخشی و پیشگیرانه خود یاری کنند. هفته بهزیستی 98 با شعار «بهزیستن در گام دوم؛شفافیت، توانمندسازی،ارتقاء سلامت اجتماعی» را به محضر شریف همه آنانی که دغدغه «به زیستن» دارند، جامعه معزز هدف و همکاران پرتلاش و گمنام بهزیستی در جای جای کشور تبریک می گویم و ضمن ارج نهادن به خدمات بی وقفه ایشان، به نیابت از آنان بر تلاش مضاعف برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه رفاه و سلامت اجتماعی تاکید و اعلام میدارم تا نیل به مقصود لحظه ای از تلاش نمی ایستیم.
      


دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 

کد خبر 1485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد