دریافت شهریه مهدهای کودک در اسفندماه بلامانع است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در تمامی استان های کشور و به تبع استان کرمانشاه در اسفندماه که آغاز تعطیلی مهدهای کودک بوده ، چنانچه یک روز هم در این ماه مهدکودک ها فعالیت داشته اند، بر اساس بخشنامه های ابلاغی سازمان بهزیستی کشور و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کامل شهریه آن ماه از سوی مهدهای کودک بلامانع است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه ، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن دعوت از هم استانی های عزیز و والدین گرامی به صبر و شکیبایی و رعایت کلیه موازین بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا ، گفت :امیدواریم بتوانیم با هماهنگی های فرا بخشی تا حدودی مشکلات موجود را مرتفع نمائیم.

وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی کشور با تلاش و جدیت وافر مسئولین ارشد این سازمان پیگیری های لازم را در خصوص هموار نمودن مسیرهای قانونی و راهکارهای عملی برای حمایت از مهدهای کودک که (جزء مشاغلی هستند که در بحران اخیر مشمول ضرر و زیان گردیده اند ) انجام داده است.

 دکتر رضوان مدنی با اشاره به وضعیت شهریه مهدهای کودک در ایام تعطیلی ناشی از بیماری کرونا ویروس، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مهدهای کودک در اثر شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی ایجاد شده، خانواده های محترم و صاحبان امتیاز مهدهای کودک ضمن رعایت انصاف و پشتیبانی از یکدیگر ،می بایست در این شرایط بحرانی و حساس همکاری و همیاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در تمامی استان های کشور و به تبع استان کرمانشاه در اسفندماه که آغاز تعطیلی مهدهای کودک بوده ، چنانچه یک روز هم در این ماه مهدکودک ها فعالیت داشته اند، بر اساس بخشنامه های ابلاغی سازمان بهزیستی کشور و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کامل شهریه آن ماه از سوی مهدهای کودک بلامانع است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، دریافت شهریه شامل خدمات مازاد مانند ساعات اضافه خدمت، صبحانه، میان وعده، ناهار و همچنین فوق برنامه و .. نخواهد بود.

 رضوان مدنی عنوان کرد: طبق قرارداد اولیه مهدهای کودک و والدین در زمان ثبت نام، هزینه استفاده از خدمات مهدهای کودک حتی به مدت یک روز نیز معادل یک ماه بوده، که باید توسط والدین به طور کامل پرداخت گردد.

وی در پایان از همدلی و همراهی کلیه والدین کودکان قدردانی نمود.

کد خبر 14740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد