گیلان| عمده آسیب هایی که کشور را تهدید می کند بیشتر مسائل فرهنگی است که جامعه را دستخوش آسیب کرده

دکتر حسین نحوی نژاد بیان کرد: عمده آسیب هایی که کشور را تهدید می کند بیشتر مسائل فرهنگی است که جامعه را دستخوش آسیب کرده و در بهزیستی ما تفکر داریم که بیشترین کنش تعامل پیشگیری است به شرطی که راهش را بیابیم و جامعه را واکسینه کنیم زیرا اگر فردی آسیب ببیند کل جامعه اثراتش را می بیند .

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با دکتر حسین نحوی نژاد با حضور معاونین ، مسئول امور فرهنگی ، مسئول شبه خانواده و مسئول روابط عمومی در اداره کل بهزیستی گیلان  

دکتر حسین نحوی نژاد در این نشست بیان کرد : آموزش و پرورش و فرهنگیان واجد احترام خاصی هستند و تربیت خوب ما محصول افرادی چون شما و معلمین می باشد .

وی گفت : عمده آسیب هایی که کشور را تهدید می کند بیشتر مسائل فرهنگی است که جامعه را دستخوش آسیب کرده و در بهزیستی ما تفکر داریم که بیشترین کنش تعامل پیشگیری است به شرطی که راهش را بیابیم و جامعه را واکسینه کنیم زیرا اگر فردی آسیب ببیند کل جامعه اثراتش را می بیند .

ایشان اشاره کردند : ما و شما چون با جمعیت هدف زیادی در ارتباطیم رنج های بسیاری را می‌بینیم و آنها را بهتر درک می کنیم و در جهت رفع آلام آن ها می کوشیم . لذا هر دو دستگاهی هستیم که درد افراد را خوب درک می‌کنیم مشکلات خانواده در نتیجه روی کودکان اثر خواهد داشت و شما در مدارس آنها را آموزش می دهید جهت آگاهی بیشتر آنان نسبت به مشکلات. ما مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : هر دو درد مشترک داریم لذا همکاری خوبی هم می‌توانیم داشته باشیم ما در طرح های سنجش سالیانه با آموزش و پرورش استثنایی همکاری بسیار خوبی داریم ، در مشاوره های قبل از ازدواج ، اورژانس اجتماعی(123) ، مرکز صدای مشاور (1480) و مداخلات در آسیب های اجتماعی بخشی از مخاطبان مشترک ما هستند ، قطعا در بازپروری آسیب‌دیدگان آموزش نقش مهمی خواهد داشت و یکی از اینها تحصیل می باشد چون در افراد تحصیل کرده آسیب کمتراست.

دکتر نحوی نژاد گفت : ما امکانات و نقاط مشترکی هم داریم که می‌توانیم همکاری کنیم ، بسیاری از  نهادها و ارگان هایی که با ما همکاری دارند با شما نیز همکاری دارند و بنده اعلام آمادگی می کنم در حوزه های تخصصی  تعاملات را بالا ببریم و در هر حیطه جهت همکاری ورود کنیم .

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان دکتر جهان آرای گفت : سوابق کاری و اجرایی و مدیریتی دکتر نحوی نژاد می تواند برای گروه های هدف بسیار مفید و ارزنده باشد و وجود تجربیات مدیریتی بالا برای همه حوزه ها و بلاخص اجتماعی ایجاد زیست بهتر و افراد آسیب دیده بسیار موثر خواهد بود

وی اشاره کرد : بیش از ۱۰ هزار خانوار در پایه اول ورودی در هر سال داریم به صورت میانگین هر وقت سلامت خانوادگی خوب تری داشته باشند فرزندان دارای آسیب های کمتری خواهد داشت که این در امر تعلیم آنها نیز موثر خواهد بود .

دکتر جهان آرای بیان کرد :ما روی حمایت بهزیستی حساب می کنیم و علاقه مندیم پوشش تحصیلی توسط مجموعه شما بتواند وضعیت ما را بهبود ببخشد ، ما دارای فرزندان و کودکانی هستیم که دارای خانواده‌های آسیب دیده می‌باشند و یا حتی کودکان کار و خیابان می باشند و باید ضمن شناسایی آنها به بهبود وضعیت تحصیلی آنها نیز اندیشیده شود و با کمک هم در این امر موفق شویم.

کد خبر 1459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد