پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان یزد بمناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز " مددکار "

مدیرکل بهزیستی استان یزد با انتشار پیام، ولادت با سعادت حضرت علی (ع) پرچمدار بزرگ عدالت و روز " مددکار " را به تمامی مددکاران اجتماعی فعال در مراکز تحت نظارت بهزیستی و مددکاران شاغل در بهزیستی استان و شهرستانها تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد در این پیام آمده است:

    ۱۳ رجب، روز ولادت حضرت علی (ع) پرچمدار بزرگ عدالت و روز  " مددکار " یادآور وظیفه مقدس و تاثیرگذار حرفه " مددکاری " در جوامع مختلف است.

مددکاران اجتماعی شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی نقش مهمی در پیشبرد اهداف بهزیستی و توسعه رفاه اجتماعی دارند، چراکه مددکاران اجتماعی، دارای حیطه گسترده ای از فعالیت ها، با دانشی فراتر از یک علم  می توانند نقش سازنده و موثر خود را در سه حوزه توانبخشی، سلامت روان، رفاه و سلامت اجتماعی ایفاء نموده و بار مشکلات و معضلات اجتماعی و روانی جامعه را کاهش دهند.

مددکاران پرتلاش و مشتاق بهزیستی همواره می کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود؛ در مرحله نخست امید به زندگی با عزت و روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت نمایند و سپس برای تامین نیاز های اساسی آنان؛ تا تبدیل شدن به افراد مولد و توانمند و خروج از چرخه های مستقیم حمایتی با آنها همراه شوند.
برهمین مبنا مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی است و هر یک از خدمات مجموعه سازمان بهزیستی را می توان شاخه پر ثمری از این درخت تناور نامید.
  این روز بزرگ را به تمامی مددکاران فعال در مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان تبریک گفته و آروزی سلامتی و بهروزی را برای تمامی متخصصان این رشته دارم. امیدوارم همه مددکاران عزیز در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

کد خبر 14494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد