تمدید مهلت صدور مجوز مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستیی تا تیرماه

صدور مجوز مراکز و موسسات بهزیستی که از اسفندماه سالجاری تا خرداد سال 99 بود با یکماه تاخیراز تیرماه انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: این اقدام بنا به تصمیم کمیته پیشگیری از بیمارهای واگیردار بهزیستی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از مراجعه حضوری صاحبان امتیاز به ادارات بهزیستی در سطح استان صورت گرفته است لذا  مراکز و موسسات تحت نظارت در این مدت مشکلی از جهت تمدید مجوز ندارند .
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد علی محمد عطابخش با بیان اینکه مراکز و موسساتی که فرآیند نظارتی مفتوح دارند شامل این بخشنامه نمی شوند، اظهار کرد:  یارانه مراکز روزانه حتی در صورت تعطیلی مطابق یارانه بهمن ماه پرداخت می شود .

وی با اشاره به تشکیل کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار در ستاد بهزیستی استان یزد گفت: در شهرستانهای تابعه نیز کمیته متناظر آن تشکیل گردیده و به فعالیت، پیشگیری و نظارت بر دستورالعملهای اجرایی در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس در مراکز تحت نظارت می پردازند .
دکتر عطابخش تشدید نظارتهای بهداشتی بر مراکز شبانه روزی تحت پوشش و ارسال دستور العمل و بخشنامه های واصله ازسازمان بهزیستی کشور را یادآور شد و تأکید کرد: کمیته بیماریهای واگیردار بهزیستی استان  به طور مستمر پیگیر اجرای جدی دستورالعملهای فوق، بازدید از مراکز و نظارت بر حسن اجرای موارد بهداشتی و رعایت مسائل مربوط به آن است.
وی خاطر نشان کرد:  ارسال بخشنامه به رؤسای مراکز مبنی بر حضور پزشک و پرستار به لحاظ رعایت اصول بهداشتی در مراکز، انجام اقدامات حمایتی در کنار آگاه‌سازی بهداشتی و روانی برای گروه‌های حساس و پر ریسک تحت پوشش، ارسال مطالب آموزشی و بسته های آموزشی واصله از دانشگاه علوم پزشکی استان به تمامی واحدها و مراکز تحت نظارت بهزیستی از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از کرونا ویروس است.

کد خبر 14493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد