گلستان حضور خدام حضرت علی بن موسی الرضا (ع)در جمع سالمندان بهزیستی

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک کرامت،در مراسمی با هماهنگی دفتر امور فرهنگی بهزیستی استان،کاروان خادمان حرم رضوی در جمع سالمندان مرکز «پارسیان» گرگان حضور یافتند که موجب نشاط وتسلی خاطر عزیزان شده و حضور پرچم داران امام رضا (علیه السلام) را بر دیده و دل ، خوش آمد گفتند.

در این مراسم معنوی که سراسر آکنده از عطر و معنویت آستان شریف رضوی بود ،سالمندانی که در جمع خانواده حضور ندارند، با دیدن پرچم این امام همام اشک شوق بر روی گونه هایشان جاری شد .

  در ادامه پس از سخنرانی ومدیحه سرایی خدام آستان قدس ، همه افراد حاضر در مرکز با بوسه برپرچم مطهر رضوی ،آروزی شفای همه بیماران را داشتند.

مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان با خیر مقدم به این کاروان، حضور آنان و پرچم حرم رضوی را مایه خیر و برکت برای این مرکز برشمرد وافزود: با استعانت از خداوند متعال چند سالی است که بهزیستی استان افتخار حضور خدام در مراکز تحت نظارت خود رادارد.

تازیکه با بیان اینکه حضور خدام رضوی در مراکز و درجمع مددجویان بهزیستی همچنان ادامه خواهد داشت گفت: این برنامه ی معنوی در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب در جمع نابینایان و مرکز امیرالمومنین(ع)  برگزار خواهد شد.

کد خبر 1415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد