برگزاری محفل انس با قرآن در سقز

محفل انس با قرآن و کرسی تلاوت همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور قاریان کشوری و بین المللی ،یادبود سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی با استقبال گرم شهروندان و پرسنل و روسای ادارات سطح شهر، همچنین با حضور رئیس وپرسنل اداره بهزیستی، قبل از نماز ظهر در مسجد جامع سقز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان: در این محفل معنوی که با استقبال با شکوه مردم، در چهلمین روز از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و نیز با حضور دوتن از قاریان بین المللی و فعالان قرآنی و نیز پرسنل ادارات همراه بود "استاد حاج حمید رضا احمدی وفا واستاد حاج وحید نظریان "از قاریان ممتاز بین المللی به تلاوت آیات قرآن پرداختند .

حجت الاسلام «حاج آقا فلسفی»  در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم، قرآن را در دوران بروز فتنه و مشکلات، تنها راه رفع فتنه برشمرد و با اشاره به حضور پرشورمردم و کارکنان دولت در محفل انس با قرآن خواستار گسترش فرهنگ قرآنی در بین آنان شد.

وی انس با قرآن را باعث بیمه شدن جوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی برشمرد و از نهادهای فرهنگی خواست تا نسبت به گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در بین نسل جوان تلاش بیشتری داشته باشند.

کد خبر 13729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد