دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی در راستای پیشگیری اولیه و ثانویه و ارتقائ سلامت روان اقشار و با ارائه خدمات مشاوره و خدمات روانی اجتماعی در بلایا و حوادث و اگاهسازی و بالابردن دانش عمومی در حوزه سلامت روان فعالیت می نماید.

دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی در راستای پیشگیری اولیه و ثانویه و ارتقائ سلامت روان اقشار و با ارائه خدمات مشاوره و  خدمات روانی اجتماعی در بلایا و حوادث و اگاهسازی و بالابردن دانش عمومی در حوزه سلامت روان فعالیت می نماید.
هدف :
هدف غایی و نهایی طرح محب ارتقای سطح بهداشت و سلامت روان افراد جامعه است و طرح شبکه خدمات مشاوره ای و حمایتهای روانی اجتماعی در بلایای طبیعی با تاکید بر توانمند سازی اجتماعات محلی به منظور پیشگیری و کاهش مشکلات و اختلالات روانی – اجتماعی پس از بالایا و با هدف بالابردن آگاهی عمومی در قالب برگزاری جلسات و کارگاههای آموزشی با موضوعاتی چون کنترل خشم، کنترل استرس، کمکهای اولیه، مشاوره سوگ و ... سعی در ارتقائ  مهارتهای آحاد جامعه دارد.
مسئولیت :
    ارائه خدمات مشاوره آگاهسازی، مداخلات پیشگیرانه درمانی و مداخلاتی به گروه هدف مبتنی بر نیاز و در حد مقدورات و ظرفیت های موجود(اعتبارات ابلاغی) پس از حوادث طبیعی چون سیل، زلزله و ...
تعهدات متقابل خدمت گیرنده ودستگاه اجرایی : 
مدارک لازم برای دریافت خدمات : مدارک خاصی لازم نیست
مدت زمان انجام خدمت : سالانه
تعداد مرتبه مراجعه حضوری : قابل اندازه گیری نیست (بستگی به نوع مشکل و حادثه دارد)  
زمان دسترسی به خدمت : درزمان بروز حادثه 

هزینه ها وپرداخت ها : 
تعرفه از خدمت گیرنده دریافت نمی گردد. و ارائه خدمت بصورت رایگان می باشد.

دوره عملکرد :
دوره اجرای طرح محب در طول سال می باشدو اعتبار پروانه فعالیت مراکز سلامت روان و موسسات مجری طرح محب ۵-۳ سال می باشد.  

خاتمه توافقنامه 
چنانچه به تشخیص ریاست سازمان ومعاونت تخصصی ومقام مسئول ضرورت خاتمه توافقنامه مد نظر باشد با اطلاع قبلی و موازین سازمان و براساس دستورالعملهای اجرایی سازمان اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد