کرمان|مرکز مهر خانواده؛ ملاقات والد و کودک را در محیطی امن برنامه ریزی می کند

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان به همراه مدیر کل و اعضاء شورای معاونین بهزیستی با حضور در مرکز جامع مراقبت از خانواده ضمن گفت و گو با مسئول این مرکز در خصوص فعالیت های انجام شده با هدف کاهش طلاق و رسیدگی به پرونده های ارجاع شده از طرف دادگستری به این مرکز بحث کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در جریان بازدید حجت الاسلام علیدادی ازمرکز جامع مراقبت از خانواده با اشاره به رسیدگی به 888پرونده متقاضی طلاق در این مرکزطی یک سال گذشته وتشریح نحوه ارائه خدمات تخصصی گفت:فعالیت های این مرکز با هدف مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق ، حفظ و انسجام زندگی زوجین وکیان خانواده ها انجام می شود. 
مهدیه حسن زاده مسئول مرکز جامع مراقبت از خانواده با اشاره به تاسیس این مرکز در سال 78 گفت : در حال حاظر این مرکز با 3 مددکار – 3 روانشناس – کارشناس حقوقی – مسئول پذیرش به نامه های ارجاع شده از طرف دادگستری و افراد خود معرف  به صورت رایگان خدمات ارائه می کند .
مسئول مرکز جامع مراقبت از خانواده با اشاره به تاسیس  مرکز مهر خانواده از آذر سال 96 اظهار داشت : این مرکز با هدف کاهش آسیب های روانی فرزندان ، ملاقات والد و کودک را در محیطی امن طبق دستور قضایی در ساعات غیر اداری با حضور مددکار – روانشناس و نیروی امنیتی برنامه ریزی کرده است.
وی در ادامه افزود : در یک سال گذشته به 1292 نفر خدمات ارائه شده است که از این تعداد 71 درصد به قوه قضائیه ارجاع و  20 درصد به سازش و انسجام خانواده منجر شده است.
 

کد خبر 1352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد