برقراری 4 هزار و 711 تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از برقراری 4هزار و 711تماس موفق با خط تلفن صدای مشاور (1480) در کرمانشاه طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی  از برقراری 4هزار و 711تماس موفق با خط تلفن صدای مشاور (1480) در کرمانشاه طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

وی اظهار کرد: مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی، افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهم ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره ای 1480 است


به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق مشورت با افراد خبره و متخصص به وجود می آید


وی ادامه داد: مرکز مشاوره 1480 بهزیستی در کرمانشاه از سال 79 آغاز به کار کرده و برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاور موجب می شود، نیاز تماس گیرندگان برطرف شده یا موجب تثبیت و یا بهبود سلامت روان آنان شود


دکتر رضوان مدنی بسیاری از مشکلات مطرح شده را ناشی از مسائل جزئی و یا از سرناآگاهی عنوان کرد که از طریق سوق دادن مخاطب به سمت یک هم‌اندیشی می تواند از حاد شدن مشکل جلوگیری می کند


این مسئول بیان داشت: به طور میانگین و به صورت فصلی نزدیک به پنج هزار تماس با این مرکز برقرار می شود و به صورت روزانه 150 تا 160 مخاطب با این مرکز تماس می گیرند

کد خبر 1351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

دسترسی سریع به سامانه های الکترونیک