تهران| وزیر امور اجتماعی و کار کشور سوریه از مرکز نارمک بازدید کرد

وزیر امور اجتماعی و کار کشور سوریه در بازدید از مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولان ذهنی نارمک، گفت: مشابهت‌های خدمات به اقشار ضعیف در ایران و سوریه می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های همکاری و توسعه روابط در حوزه خدمات بهزیستی باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، «ریمه قادری» وزیر امور اجتماعی و کار سوریه در بازدید از مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولان ذهنی نارمک ضمن تقدیر از انتقال تجربیات ایران به هئیت بازدیدکننده، گفت: در سوریه قانون اساسی و قوانین دیگر تضمین کننده ارائه خدمات حمایتی و تخصصی به افراد نیازمند است و از سال 2004 قانون خاصی در این موضوع تصویب شده است.

 وزیر امور اجتماعی و کار سوریه، افزود: سوریه عضو کنوانسیون حقوق کودک است و بر این اساس خدمات خود را به کودکان و نیازمندان گسترش می‌دهیم.

وی به تشابه فعالیت‌های حمایتی و اجتماعی در کشور اشاره کرد و عنوان کرد: مشابهت‌های خدمات بهزیستی در 2 کشور می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های همکاری و توسعه روابط در حوزه خدمات بهزیستی باشد.

قادری با بیان اینکه کارها و هزینه‌ها توسط مردم و خیرین پرداخت می‌شود، ضمن دعوت از بهزیستی برای بازدید از سوریه، ادامه داد: علاقه‌مندیم میزبان هیئت ایرانی باشیم تا از خدمات بهزیستی در کشور سوریه که با وجود جنگ و تحریم‌های اقتصادی همچنان ادامه دارد، بازدید شود.

همچنین در این بازدید داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران گزارشی از خدمات سازمان بهزیستی به گروه های مختلف جامعه ارائه کرد.

کد خبر 1338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد