سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد به منظور پیشگیری از تکرار معلولیت برای خانواده های تحت پوشش خود که دارای دو فرد معلول و بیشتر می باشند(در تمامی استان ها)، مشاوره ژنتیک و به دنبال آن اقدامات تشخیصی تا نزدیک شدن به تشخیص علت معلولیت را انجام دهد.

سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد به منظور پیشگیری از تکرار معلولیت برای خانواده های تحت پوشش خود (در همه استانها )که دارای دو فرد معلول و بیشتر می باشند، مشاوره ژنتیک و به دنبال آن اقدامات تشخیصی تا نزدیک شدن به تشخیص علت معلولیت را انجام دهد. لذا از کلیه مراکز و مؤسسات تخصصی که حایز شرایط ذیل می باشند دعوت بعمل می آید، از تاریخ درج آخرین آگهی فراخوان ظرف مدت حداکثر ۱۰ روز کاری درخواست کتبی شرکت در فراخوان به انضمام معرفی نامه نماینده قانونی موسسه یا مرکز، پروانه فعالیت موسسه یا مرکز، سوابق کاری موسسه / مرکز یا مسئول فنی، گواهی گذراندن دوره مشاوره ژنتیک سازمان بهزیستی کشور را به نشانی تهران خیابان فیاض بخش ساختمان ستاد مرکزی سازمان بهزیستی کشور طبقه سوم دفتر امور حقوقی اداره قراردادها تحویل نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع  با شماره تلفن ۶۶۷۶۲۰۶۴-۶۶۷۲۷۴۲۷ گروه  ژنتیک تماس حاصل فرمائید.

شرایط مراکز و موسسات تخصصی :

۱- دارای پزشک مشاوره ژنتیک

۲- دارای تکنسین آزمایشگاه : جهت اخذ نمونه های لازم - نمونه گیری با صلاحدید پزشک مشاوره ژنتیک ممکن است برای بیش از یک نفر از افراد خانواده دارای دو معلول و بیشتر انجام گیرد.

سایر شرایط :

- پزشک مشاوره ژنتیک می بایست گواهی شرکت در دوره های مورد تأیید سازمان بهزیستی را داشته باشد.

- دارا بودن سابقه حداقل ۱ سال کار مشاوره ژنتیک توسط پزشک دوره دیده

- در موارد مورد نیاز امکان ارایه خدمات مشاوره ژنتیک و نمونه گیری در منزل مددجو فراهم باشد.

- در موارد مورد نیاز اعزام پزشک مشاوره ژنتیک و تکنسین آزمایشگاه به استان های دیگر

- انجام مشاوره ژنتیک، درخواست آزمایشات و ثبت نتایج مطابق پروتکل سازمان بهزیستی انجام شود.

این فراخوان صرفاً به منظور شناسایی مراکز و مؤسسات تخصصی ذی صلاح بوده و آگهی مناقصه محسوب نمی گردد.

کد خبر 13326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =