چهارمحال وبختیاری | تفاهم نامه ساخت مسکن مددجویان بهزیستی با بسیج سازندگی چهارمحال وبختیاری منعقد شد

تفاهم‌نامه ساخت ۳۸۴ واحد مسکونی بین بسیج سازندگی و بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای مددجویان زیرپوشش این نهاد امضا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری،تفاهم‌نامه ساخت ۳۸۴ واحد مسکونی بین بسیج سازندگی و بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای مددجویان زیرپوشش این نهاد امضا شد.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی تعاملی بین بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و بهزیستی استان برقرار می‌شود که در اقدام اول با معرفی معلولان و مددجویان به بسیج سازندگی، ساخت مسکن این افراد انجام خواهد شد.

معصومه محمدی روز یکشنبه در آئین انعقاد این تفاهمنامه با بیان اینکه ساخت مسکن با اولویت مناطق سیل‌زده استان در اولویت طرح است، اظهار داشت: در این طرح ساخت ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویانی که در سیل و بارش‌های امسال دچار خسارت شدند، احداث می‌شود.

اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با کمک و اعتبار سازمان بهزیستی در قالب تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض، بسیج سازندگی و تسهیلات بنیاد مسکن و آورده معلولان احداث می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری نیز در این آئین با اشاره به اینکه شغل و مسکن از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های های مردم در کشور و به‌خصوص جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است، گفت: بسیج سازندگی برای رفع مشکل جامعه هدف وارد عمل شده است.

سرهنگ هوشنگ فولادی افزود: در راستای حمایت از اشتغال این افراد نیز ۱۵ کارگاه خیاطی و قالیبافی در دست احداث است که هر کارگاه به ۳ چرخ خیاطی و ۳ دار قالی تجهیز می‌شود.

وی گفت: به منظور حمایت از اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی نیز بسیج سازندگی استان آمادگی دارد که محصولات و دست ساخته‌های معلولان را بدون واسطه خریداری کند.

کد خبر 1303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد