ایلام| برنامه های هفته بهزیستی ایلام تشریح شد

مدیر کل بهزیستی ایلام برنامه های این اداره کل در هفته بهزیستی (22تا 28تیرماه) را تشریح کرد.

زهرا همتی بیان کرد: در هفته بهزیستی امسال 59 مددجوی زیر پوشش در این استان صاحبخانه می شوند.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی مهران، دهلران، چرداول، سیروان، ایلام، ایوان، بدره و دره شهر احداث شده اند.

وی با ذکر اینکه همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی چهار طرح اشتغالزایی در شهر ایلام و ۵۳ طرح اشتغالزایی در دره شهر افتتاح می شود ادامه داد: همچنین مرکز ژنتیک در دهلران، مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی و مرکز CBR در ایلام، مرکز ویزیت در منزل توانبخشی سالمندان ایوان، مرکز ویزیت در منزل سالمندان، مرکز سلامت روان و پایگاه دایمی غربالگری بینایی کودکان در آبدانان افتتاح خواهند شد.

وی افتتاح نخستین مرکز رفاه کودک و خانواده در شهر ایلام، برگزاری نمایشگاه محصولات صنایع دستی مددجویان، اهدا جهیزیه به ۱۷ نوعروس، بازدید مسئولان استانی از منازل مددجویان و مراکز بهزیستی، اعزام زنان سرپرست خانوار به مشهد مقدس، دیدار شورای معاونان بهزیستی با مسئولان استان، نشست با موسسه های مردم نهاد و تبلیغات محیطی و رسانه ای را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی امسال برشمرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: امسال برای نخستین بار جشنواره بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی برگزار و از خبرنگاران فعال در حوزه بهزیستی تقدیر به عمل می‌آید.

به گفته وی، این جشنواره در چهار بخش خبر، گزارش، مقاله و یادداشت و گفتگو و مصاحبه برگزار و از خبرنگاران برگزیده تجلیل خواهد شد.

وی شعار امسال هفته بهزیستی را به زیستن، در گام دوم شفافیت، توانمندسازی و ارتقای اجتماعی عنوان کرد.

۲۲ تا ۲۸ تیرماه امسال به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

پایان/

کد خبر 1302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد