کرمانشاه|فعالیت موسسات پیشگیری از آسیب های اجتماعی چهره شهر را زیبا می کند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: کار موسسات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موجب می شود که چهره شهر و استان ما زیباتر باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی  در جلسه هم اندیشی نمایندگان موسسات تحت نظارت امور پیشگیری، اظهار داشت: خدمات ارائه شده در موسسات شامل پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که تاکنون شاهد عملکرد خوب و مناسبی در سطح استان بوده‌ایم.

وی افزود: زیباتر شدن چهره شهر، انگیزه معنوی فعالان این حوزه را مضاعف می‌کند و تلاش اداره کل بهزیستی حمایت مادی و معنوی از موسسات است، چراکه هدف این موسسات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت رون افراد جامعه در رده‌های سنی مختلف از طریق آموزش دوره مهارت‌های زندگی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه اعتیاد منشاء و عامل ایجاد بسیاری از آسیب‌ها و معضلات است، ادامه داد: در زمینه بحث درمان و کاهش آسیب‌ها مراکز مختلفی از جمله سه مرکز سرپناه شبانه برای ریشه‌کن کردن کارتون خوابی و کاهش آسیب‌های جدی در این زمینه وجود دارد.

در ادامه  معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تعداد ۵۰ موسسه پیشگیری از اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زیرنظارت بهزیستی فعال هستند.

فرحناز محمدی همچنین از رایزنی با مسئولان سازمان بهزیستی در خصوص الکترونیکی کردن مستندات موسسات برای کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در منابع خبر داد.

گفتنی است بهزیستی در بحث اعتیاد سه وظیفه عمده از جمله پیشگیری، درمان و کاهش آسیب و همچنین توانمندسازی و اشتغال بهبودیافتگان را برعهده دارد.

کد خبر 1296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد