خراسان رضوی| دعوت تولیت آستان قدس رضوی از مردم و خیرین برای حمایت از کودکان تحت پوشش بهزیستی

تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه علیاصغر(ع) با بیان اینکه کودکان تحت پوشش در این مرکز آینده‌سازان کشور هستند، گفت: از تمام مردم و خیرین دعوت می‌کنم که از این مرکز بازدید و حتی اگر توان کمک مالی ندارند از نظر عاطفی کودکان این مرکز را حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی از شیرخوارگاه علی اصغر بهزیستی بازدید کرد.

تولیت آستان قدس رضوی پس از بازدید مهدکودک، خانه موقت و مرکز شبه خانواده شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(س)، تصریح کرد: از تمام مردم و خیرین دعوت می‌کنم که از این مرکز بازدید و حتی اگر توان کمک مالی ندارند از نظر عاطفی کودکان این مرکز را حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به اینکه کودکان تحت پوشش در این مرکز آینده‌سازان کشور هستند، ادامه داد: در آستان قدس رضوی تا حد امکان از این مراکز حمایت می‌کنیم

یادآوری می‌شود، شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(س) تنها مرکز حاکمیتی استان خراسان رضوی که از سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است و وظیفه نگهداری و تربیت کودکان یک روزه تا ۶ سال را دارد.همچنین دو بخش دیگر با عنوان خانه موقت دختران ۶ تا ۱۲ سال و مرکز شبه خانواده ۱۲ تا ۱۸ سال در حال فعالیت هستند که در حال حاضر تعداد کودکان زیر ۶ سال ۱۰۹ کودک، خانه موقت ۶ تا ۲ سال ۲۱ کودک و ۱۲ تا ۱۸ سال ۲۰ کودک مستقر هستند. طبق تشکیلات اداری این مرکز ظرفیت ۶۰ کودک را دارد اما به دلیل وجود آسیب‌های اجتماعی ورود سالانه تا ۸۰۰ کودک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 1290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد