اصفهان| آران وبیدگل| نشست صمیمانه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با پرسنل اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل

مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در شهرستان آران وبیدگل، با پرسنل اداره بهزیستی این شهرستان دیدار وگفتگو نمود.

حیدر ایمانیان رییس اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل، گزارش مبسوطی از فعالیتهای حوزه های مختلف این اداره در سال 97ارائه نمود .

رییس اداره بهزیستی آران وبیدگل با اشاره به افزایش قابل ملاحظه مراکز خصوصی  تحت نظارت این اداره در حوزه های مختلف اذعان کرد: توسعه و گسترش مراکز خصوصی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات و کاهش سفرهای بین شهری از اولویت‌های اینجانب طی سالهای اخیر بوده است که الحمدلله با همکاری و مساعدت خیرین شهرستان گام های موثری در این زمینه برداشته شده است.

سپس مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، با تشکر از خدمات و فعالیت‌های ریاست و همکاران این اداره، تلاش حداکثری همه همکاران جهت رسیدگی به مشکلات جامعه  هدف در شرایط فعلی را خواستار شد.

در ادامه این برنامه، همکاران مسائل و مشکلات کاری و استخدامی خود را مطرح نموده و مدیر کل ضمن استماع نظرات وصحبت‌های کارشناسان با سعه صدر توضیحاتی را مطرح کرد.

بازدید از مرکز توانبخشی ایرانمهر، بازدید از ساختمان جدید اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل و پروژه دهکده مهربانی و مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان برکت از دیگر برنامه‌های کاری دکتر فرشاد در این سفر بود.

منبع: روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل

کد خبر 1286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد