اصفهان| نجف آباد| بازدید مدیر کل بهزیستی استان از مرکز توانبخشی فیض

مدیر کل، مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد و کارشناس امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ضمن حضور در مرکز فیض از نزدیک روند کار مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

«مرضیه فرشاد» مدیر کل بهزیستی استان با حضور در مرکز فیض، از نزدیک با توانخواهان تحت حمایت دیدار کرد و در جلسه با مدیر عامل و هیئت مدیره مرکز فیض در راستای بهبود وضعیت مرکز به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 در این جلسه مدیر عامل مرکز فیض گزارش مبسوطی از روند فعالیت و گزارش اقدامات صورت گرفته ارائه و برخی مشکلات مرکز را عنوان کرد.

مرضیه فرشاد هم در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مرکز از زحمات این عزیزان تقدیر کرد و در خصوص رفع مشکلات راهکاراهایی ارائه کرد.

بعد از این بازدید مدیر کل و هیئت همراه با حضور در اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد، در دیدار صمیمانه با همکاران، نکاتی را در خصوص بهبود کیفیت ارائه خدمت و کاهش آسیب های اداری بیان کرد. و در خصوص رفع موانع و مشکلات اداره راهنمایی لازم را ارائه کرد.

علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد هم ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حمایت های مدیر کل بهزیستی از مددجویان و توانخواهان تحت حمایت این شهرستان و کارکنان این اداره، آمار جامعی از فعالیت های بهزیستی شهرستان ارائه کرد.

منبع: روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد

کد خبر 1284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد