همدان|هفته بهزیستی فرصتی است برای معرفی توانمندی های سازمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، مدیر کل بهزیستی استان در جلسه شورای اداری که به مناسبت هماهنگی برنامه های هفته بهزیستی در سالن اجتماعات دفتر مدیریت برگزار شد گفت : هفته بهزیستی ، فرصتی است برای معرفی توانمندهای سازمان در حوزه های مختلف .

حمیدرضا الوند با اشاره به شعار هفته بهزیستی " به زیستن در گام دوم ، شفافیت ، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی "گفت : استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون بخشی می بایست در این هفته در جهت گسترش خدمات ، افزایش سطح رضایت مندی مددجویان و سایر خدمت گیرندگان در اولویت کارها قرار گیرد .

وی افزود: با توجه به حادثه سیل ابتدای سال انتظار می رود روند بازسازی و احداث منازل تخریب شده دراین حادثه با جدیت هرچه تمام تر در اولین اولویت کاری پیگیری شود و در درجه دوم بحث مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول مورد پیگیری قرار گیرد .

الوند خاطر نشان کرد : انعقاد تفاهم نامه های همکاری بین بخشی فرصتی است برای استفاده از ظرفیت های موجود , لذا انتظار می رود از مفاد تفاهم نامه ها برای گسترش خدمات استفاده شود و در همین راستا و در آینده ای نزدیک تفاهم نامه مشترکی با اداره کل تبلیغات اسلامی به منظور بهره مندی از حضور مبلغین مذهبی در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای منعقد خواهد شد .

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت : ضروری است با برنامه ریزی درست؛ انجام کار کارشناسی و پرهیز از اعمال نظرات شخصی از هزینه های غیرضرور خودداری شود چراکه صرفه جویی به معنی هزینه نکردن نیست بلکه به این معنی است که اعتبارات مطابق ضوابط و در جای مناسب هزینه گردد .

حمیدرضا الوند افزود : در جهت توزیع عادلانه خدمات در سطح استان ، بحث اخذ مجوزهای لازم برای راه اندازی مراکز حوزه های تخصصی را در همه شهرستان ها در سطح ستاد بهزیستی کشور دنبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم گامی در این جهت برداریم .

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات سازمان گفت : تمامی حوزه های تخصصی و ادارات بهزیستی شهرستان ها از فرصت هفته بهزیستی  برای معرفی خدمات می بایست بهره برداری لازم را داشته باشند و در نشست های خبری نسبت به معرفی سازمان اقدام کنند .

گفتنی است مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی از 22 لغایت 28 تیرماه با شعار " به زیستن ، شفافیت ، توانمندسازی ، ارتقای سلامت اجتماعی " در سطح کشور برگزار خواهد شد و در همدان بیش از 360 برنامه متنوع اجرا می گردد .

کد خبر 1277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد