البرز | ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی در استان البرز تشکیل جلسه داد

مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن اشاره به فرارسیدن هفته بهزیستی ،این هفته را فرصت مناسبی برای بیان اهداف و مقاصد سازمان و فعالیتهای تخصصی ، طبق رسالت سازمان و مشارکت طلبی و نهاد سازی اجتماعی عنوان کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در آستانه فرارسیدن گرامیداشت هفته بهزیستی، ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی در استان البرز با حضور مدیر کل ، معاونین ، مدیر بهزیستی شهرستان کرج و مسئولین دفاتر ستادی تشکیل جلسه داد.

دراین جلسه دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن اشاره به فرارسیدن هفته بهزیستی ،این هفته را فرصت مناسبی برای بیان اهداف و مقاصد سازمان و فعالیتهای تخصصی ، طبق رسالت سازمان و مشارکت طلبی و نهاد سازی اجتماعی عنوان کرد و گفت:ارائه اطلاعات باید به صورت دقیق ، عالمانه و کارشناسی و از طرق مختلف برای معرفی فعالیتهای گسترده سازمان انجام شود.

وی همچنین اذعان داشت، اقدامات و خدمات بهزیستی هزینه کردن نیست و در اصل نوعی سرمایه گذاری اجتماعی است.

در ادامه این جلسه هریک از حاضران ضمن ارائه گزارش عملکرد ،نقطه نظرات و مشکلات حوزه فعالیت خود را مطرح کردند.

اهم مصوبات این جلسه را می توان معرفی جامع و کامل خدمات و فعالیتها در هفته  بهزیستی، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه ، دیدار با خانواده معظم  شهداء، حضور در گلزار شهداء، دعوت از مسئولین استانی جهت حضور در مراکز تحت نظارت، برگزاری تور یک روزه ویژه خبرنگاران جهت بازدید از مراکز تحت نظارت ، اجرای مانور اورژانس اجتماعی، استقرار تیم های مشاوره همراه با بسته های فرهنگی ، بازدید از منزل مددجویان نیازمند و سایر برنامه های مربوط به این هفته را می توان ذکر کرد.

در پایان جلسه " حسین امیری " مسئول روابط عمومی بعنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی انتخاب شد.

گفتنی است در سال جاری از 22 لغایت 28 تیرماه با نام هفته بهزیستی با شعار " بهزیستن در گام دوم ، شفافیت ، توانمند سازی و ارتقاء سلامت اجتماعی " نامگذاری شده است.

کد خبر 1275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد