اصفهان| گلپایگان| بازدید فرماندار و مسئولین شهرستان از تنها مرکز اتیسم غرب استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، یارمحمدیان فرماندار شهرستان گلپایگان به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان از تنها مرکز نگهداری و آموزش توانبخشی اختلالات نافذ رشد(طیف اتیسم) در غرب استان اصفهان  بازدید کردند..

حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی گلپایگان در حاشیه این بازدید در جمع مسئولین و خبرنگاران با اشاره به وضعیت بیماری اتیسم در شهرستان و سن طلایی تشخیص آن ( 3 تا 5 سال )، نحوه خدمات رسانی مرکز به کودکان اتیسم را تشریح کرد.

مرادی یکی ازعمده مشکلات این مرکز را مناسب نبودن بنای ساختمان با خدمات و فعالیت‌های مرکز دانست و ابراز امیدواری کرد که با همت مسئول مرکز و کمک مسئولین و خیرین شهرستان، بتوان یک ساختمان مناسب جهت فعالیت این مرکز احداث نمود.

جمالی مدیر مرکز هم کار با کودکان اتیسم را سخت دانست وگفت: حضور مسئولین در مرکز اتیسم مایه امیدواری و دلگرمی برای مسئول و مربیان مرکز می‌باشد.

گفتنی است؛ مرکز اتیسم شهرستان گلپایگان تنها مرکز نگهداری و آموزش توانبخشی اختلالات نافذ رشد(طیف اتیسم) در غرب استان اصفهان می باشد که به حدود 35 کودک اتیسمی از شهرستان گلپایگان و شهرستان‌های هم جوار خدمات توانبخشی و آموزشی ارائه می‌دهد.

منبع: روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان

کد خبر 1265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد