پاکسازی ۶۰ تا ۷۰ درصد چهارراه‌ها از کودکان کار و خیابانی/ تاکید بر انهدام ۱۲ باند سازمان‌یافته در پایتخت

فرماندار تهران با اشاره به لزوم اجرایی شدن طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان، گفت: ۱۲ باند مربوط سازمان‌یافته کودکان کار و خیابانی در پایتخت وجود دارند که باید متلاشی شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از تسنیم، «عیسی فرهادی» فرماندار تهران در جلسه ساماندهی کودکان کار با اشاره به لزوم اقدامات فرهنگی برای ساماندهی کودکان کار، گفت: سال گذشته قرار بود طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان عملیاتی شود و تلاش فراوانی برای اقدامات فرهنگی صورت گرفت اما متأسفانه چند دستگاه پای کار نیامدند.

فرماندار تهران با تأکید بر اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی، بیان کرد: اگر این طرح اجرایی نشود تعداد کودکان کار و خیابانی در شهر تهران ۲ برابر می‌شود.

وی، افزود: در ساماندهی کودکان کار و خیابانی چند دستگاه محوری از جمله بهزیستی و شهرداری تهران نقش بسیار اثربخشی دارند که باید به درستی وظایف خود را عملیاتی کنند.

فرهادی با اشاره به پاکسازی چهارراه‌ها از کودکان کار، عنوان کرد: در حال حاضر بین ۶۰ تا ۷۰ درصد چهارراه‌ها از کودکان کار و خیابانی پاکسازی شده‌اند و اقدامات با جدیت بسیاری دنبال می‌شود.

فرماندار تهران در پایان یادآور شد: بین ۱۰ تا ۱۲ باند به صورت هدفمند کودکان کار و خیابانی را به شهر تهران منتقل می‌کنند که باید با کارهای اطلاعاتی این باندها را متلاشی کنیم.

کد خبر 1264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =