ایلام|91سهمیه رفاهی تابستان برای کارکنان بهزیستی ایلام اخذ شد

ایلام | کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی ایلام گفت: 91سهمیه رفاهی فصل تابستان امسال از سوی سازمان بهزیستی کشور برای کارکنان این اداره کل اخذ شده است.

خداداد عبداللهی روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: این سهمیه ها مربوط به امکانات رفاهی، فرهنگی و آموزشی مجتمع های خراسان رضوی به تعداد 14سهمیه، تنکابن 14سهمیه، خزر آباد 53 سهمیه، گلستان چهار سهمیه، مریوان دو سهمیه و همدان چهار سهمیه است.

وی ادامه داد: استفاده کارکنان از این سهمیه ها از 24خردادماه امسال آغاز و تا 31 شهریورماه پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: علاوه بر این امکانات رفاهی همچنین زمینه استفاده کارکنان از خوابگاه های ادارات بهزیستی سراسر کشور به تعداد 60 مورد از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون فراهم شده است.

وی افزود: از اول فرودین ماه تاکنون 31مورد اسکان برای کارکنانی که ماموریت داشته اند فراهم شده است.

به گفته وی، زمینه اسکان کارکنان این سازمان در این مدت در خوابگاه های آذربایجان شرقی و غربی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، سمنان، تهران، اردبیل، قم، قزوین، مرکزی، البرز و گیلان با رایزنی لازم انجام شده است.

وی از همراهی مدیر کل، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و رئیس نیروی انسانی در این خصوص تقدیر کرد و با توجه به نیاز و درخواست کارکنان خواستار افزایش سهمیه رفاهی کارکنان بویژه مریوان و همدان از سوی مسئولان حوزه رفاه بهزیستی کشور شد.

پایان/

کد خبر 1262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد