قم / روابط عمومی ها در تامین سرمایه اجتماعی سازمان ها نقش مهمی دارند

پدر مدیریت رسانه ای کشور گفت: سرمایه اجتماعی مهمترین نیاز سازمان های مختلف است، از این رو برای کسب این سرمایه برندسازی می کنند و این برند آنها روابط عمومی ها هستند.

پدر مدیریت رسانه ای کشور گفت: سرمایه اجتماعی مهمترین نیاز سازمان های مختلف است، از این رو برای کسب این سرمایه برندسازی می کنند و این برند آنها روابط عمومی ها هستند.

علی اکبر فرهنگی عصر شنبه در همایش آموزشی روابط عمومی نوین در سالن اجتماعات پردیس فارابی دانشگاه تهران اظهار داشت: سازمان ها مانند کالاها دارای برند می باشند و همان گونه که تولیدکنندگان کالا با مطرح کردن برند و نشان تجاری خود سعی در جذب مشتری دارند، سازمان ها نیز از طریق روابط عمومی ها اقدام به جذب مخاطب می کنند.

این چهره ماندگار مدیریت ارتباط و رسانه کشور با اشاره به مفهوم روابط عمومی نوین بیان داشت: بعد از جنگ جهانی دوم سازمان ها، عمده ترین تلاش خود را در جهت جلب و جذب رویکردهای مثبت شهروندان و ذی نفوذان خود معطوف کردند.

دکتر فرهنگی، روابط عمومی را پلی بین شهروندان و سازمان ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها خواسته های شهروندان را پالایش نموده و در اختیار سازمان مربوطه قرار می دهند و سازمان را برای جامه عمل پوشاندن به آن آماده می کنند.

فرهنگی گفت: سازمان ها دارای یک مسئولیت اجتماعی هستند و امروز بیش از گذشته پررنگ شده و اهمیت آن نیز افزایش یافته است.

وی گفت: سازمان ها چون از امکانات مردم سود می برند، خود را در قبال آنها مسئول می دانند به همین علت روابط عمومی ها را برای ارتباط با جامعه ایجاد می کنند.

نخستین همایش آموزشی روابط عمومی نوین با موضوع اهمیت و نقش روابط عمومی اثر بخش در عملکرد سازمان ها به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و با حضور مدیران کل ادارات استان ، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد. مدیرکل بهزیستی قم ، معاونین و پرسنل روابط عمومی بهزیستی در این همایش شرکت فعال داشتند.

کد خبر 1251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد