رئیس جدید حراست بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره حراست بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره حراست بهزیستی استان کرمانشاه  با حضور معاون دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل حراست استان کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان و معاونین ایشان ،روسا و رابطین حراست ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه در محل مجتمع آموزشی-رفاهی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از تلاش های اردشیر فتحی تقدیر و بهزاد حیاتی به عنوان رئیس جدید اداره حراست بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد.

معاون دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور در این مراسم  با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی با داشتن اخلاص در کار و عمل همه را شیفته خود کرده بود.

وی ادامه داد: کارگزاران فعال در نظام جمهوری اسلامی ایران باید سه اصل مهم قانون، شرع و اخلاق را رعایت کنند که خوشبختانه این اصول در گزینش روسای حراست بهزیستی در سراسر کشور رعایت شده است.

وی سه نقش مهم حراست را اقدامات پیشگیرانه، اصلاح کننده و جداکننده عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی، دقت، صحت و سرعت در کار نیز بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول بیان داشت: روسای حراست باید در هر سازمانی گره گشای مشکلات باشند و تعامل با مدیر مجموعه، ارتباط با دفتر مرکزی، تعامل با سازمان ها و دستگاه های امنیتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
معاون دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور جلب اعتماد را از ویژگی های مهم کارکنان حراست برشمرد و افزود: زودرنجی، جناح گیری به گروه خاصی از آفت کار حراستی ها به شمار می رود که باید از آن پرهیز کرد.

این مسئول در پایان از زحمات اردشیر فتحی رئیس سابق اداره بهزیستی استان و تعامل خوب وی با دفتر مرکزی تقدیر کرد و برای بهزاد حیاتی آرزوی توفیق داشت.

مدیر حراست کل استان کرمانشاه نیز  اظهار داشت: اصل حراست بر صیانت است و مجموعه حراست استان نیز بر اصول و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با بروز هرگونه ناهمگونی در سازمان ها تاکید دارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در آینده ای نزدیک و توجه ویژه کاندیدها به  ظرفیتهای بهزیستی، تاکید کرد: مجموعه بهزیستی استان باید مواظبت کامل از این موضوع نموده و اجازه بهره برداری به هیچ شخص یا گروهی ندهد.

مدیر حراست کل استان کرمانشاه همچنین عنوان کرد: کارکنان ادارات حق ورود به مسائل سیاسی را در ساعات اداری ندارد.

این مسئول در پایان از همدلی و همکاری خوب حراست بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر کرد.

کد خبر 12370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد