به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، موسوی در ابتدای این نشست، توجه به خدمات جامعه هدف به ویژه خدمات ارائه شده در حوزه مددکاری را لازم و ضروری دانسته و ارتقاء کیفیت این خدمات از طریق برنامه ریزی های مدوّن و تکریم ارباب رجوع و مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف را از برنامه های اصلی این اداره برشمرد.
رئیس اداره بهزیستی در این نشست اعلام کرد: با توجه مشکلاتی که در زمینه ارائه خدمات می باشد، امیدواریم با افزایش نیروی مددکاری و پیگیری مستمر برای تأمین تجهیزات مورد نیاز قدمهای موثری برداشته شود.
وی در ادامه تصریح نمود: امیدواریم بسیاری از مشکلات به ویژه در زمینه خدماترسانی به مددجویان، با همکاری موثر تمامی کارکنان و ظرفیت های خوبی که در اداره وجود دارد، حل شود و این اقدامات نشاندهنده عزم جدی ما در ارتقاء کیفیت خدمات و بهبود وضعیت مددجویان است.
وی ادامه داد: تلاش گردد ارتقاء خدمات تخصصی تر در همه سطوح برای مردم و جامعه هدف در دستور کار مددکاران قرار گیرد و هرچه این خدمات با برنامه ریزی صورت گیرد ما شاهد افزایش رضایت مندی جامعه هدف خواهیم بود.
موسوی با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت: مددکاران ما در خط مقدم خدماترسانی قرار دارند و نقش حیاتی در ایجاد رضایت و اعتماد مددجویان ایفا میکنند.
بنده همواره به ورود و خروج و مرخصی همکاران توجه ویژهای دارم تا بتوانیم با بهرهمندی از نیروی انسانی کافی، خدمات باکیفیتتری را به جامعه هدف ارائه دهیم. همچنین حفظ روحیه تیمی و توجه به نیازهای همکاران، از ارکان اساسی موفقیت ما در این مسیر است.
در ادامه این نشست، الهه عامری مسئول مجتمع شهید مهران اسدی و هریک از مددکاران در خصوص چالشها، کمبود نیروی انسانی، فرصت ها و ارائه خدمات بهتر به آحاد مردم و جامعه هدف به تبادل نظر پرداختند.
نظر شما