کردستان| قروه | برگزاری همایش مسئولیت پذیری در پیشگیری از اعتیاد در شهرستان قروه

همایش مسئولیت پذیری در پیشگیری از اعتیاد در شهرستان قروه برگزار شد

همایش بزرگ مسئولیت پذیری و ایفای نقش شهروندی در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور رحمان حریری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان و جمعی از  مسولین شهرستانی با همکاری موسسه پیشگیری از اعتیاد راهیان جامعه پاک و واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان قروه امروز چهارشنبه دوازدهم تیر ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قروه، در این همایش ابتدا عبدی رئیس اداره بهزیستی قروه گفت: قطعا نام گذاری یک روز به نام روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در تقویم جهان نشان از تاثیر مخرب و منفی این ماده افیونی بر آرامش و حرکت هر جامعه دارد که لازم است در سایه حضرت حق و عزم ملی و منطقه ای با همراهی و هم افزایی زمینه های سلامت اجتماعی و رهایی از قید و بند اعتیاد را فراهم آوریم.

وی خاطر نشان کرد: در امر مبارزه با مواد مخدر نهاد خانواده با محوریت والدین و کودکان و نهاد های آموزشی با محوریت کودکان و نوجوانان در طراحی برنامه های آگاه سازی نقش مهمی را ایفا می کنند.

در ادامه رحمان حریری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان سخنانی در زمینه اهمیت آگاه سازی، آموزش تک تک افراد جامعه ،پیشگیری مقدم بر درمان و تکریم فعالان اجتماعی در زمینه اعتیاد عنوان کرد.

منبع:روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان

کد خبر 1198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد