اصفهان| ارائه خدمات تخصصی با مددکاران دانش محور و مسئولیت پذیر

اولین نشست شورای اداری بهزیستی استان اصفهان در سال 98 با حضور مدیرکل، معاونین، کارشناسان و روسای دوایر ستادی و روسای ادارات بهزیسی شهرستان های  استان اصفهان، با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل و چالشهای بهزیستی و ارائه استراتژیها و برنامه های سال جاری در سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، در این نشست یک روزه، معاونین بهزیستی استان؛ برنامه‌ها، اهداف، چالش‌ها و انتظارات خود از روسا و کارشناسان شهرستان ها را مطرح کردند و در یک تعامل دوسویه با روسای شهرستان‌ها، روند خدمت رسانی به جامعه هدف در سال جاری را ترسیم کردند.

در ادامه « ابوالقاسم علوی » رئیس کارگروه بهره وری و تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مبانی تقویت بهره وری را برای اعضای شورای اداری بهزیستی تشریح کرد.

در پایان این نشست « مرضیه فرشاد » مدیر کل بهزیستی استان با تاکید بر گزارش نویسی صحیح، ابراز داشت: در تمامی سازمان‌ها و موسسات حمایتی، مددکاری رکن اساسی ارائه خدمات حمایتی است و امروز مددکاران دانش محور و مسئولیت پذیر، نقشی اساسی در ارائه خدمات صحیح و نتیجه گرا دارند.

وی گفت: این دانش محوری و مسئولیت پذیری در بهزیستی اهمیت دوچندان دارد و روسای بهزیستی شهرستان‌ها باید در مسیر تقویت نقش مددکاران برای ارائه گزارش های دقیق و کارشناسی و درنتیجه بهبود فرایندهای خدمات رسانی گام بردارند.

کد خبر 1190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد