کیش| فعالیتهای اداره بهزیستی کیش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

شقایق کهورزاده رئیس اداره بهزیستی کیش گفت : در جزیره کیش دو کلینیک ترک اعتیاد تحت نظارت این اداره در حال فعالیت می باشد که در مجموع ۴۶۰ نفر از خدمات آن ها بهره مند می گردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی کیش، برنامه های حوزه پیشگیری این اداره در هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح جزیره کیش با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جزیره کیش برگزار شد. از جمله این فعالیت ها برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد می باشد. این نمایشگاه با عنوان " یاریگر هم باشیم " در مسجد امام جعفر صادق محله کرمانشاهان، صفین، کمپ سحر و شرکت عمران آب خدمات شهری جزیره کیش با ارائه خدمات مشاوره و در رأس آنها اطلاع رسانی خانواده ها از مواد مخدر صنعتی و سنتی و آگاه سازی جوانان و نوجوانان از آسیب های آن برپا شد. 

همچنین کارگاه کاهش اضطراب و استرس با متد ذهن آگاهی مبتنی بر شناختی _ رفتاری روز دوشنبه سوم تیر ماه در اداره بهزیستی کیش با حضور تعدادی از کیشوندان به صورت رایگان برگزار گردید. جلسات مشاوره رایگان نیز به صورت تلفنی و حضوری از تاریخ دوم تیر ماه به مدت یک هفته در این اداره دایر بود. روز چهارشنبه پنجم تیر ماه رویداد ورزشی - تفریحی همراه با اهداء جوایز در پارک شهر در جهت ترویج زندگی سالم و "نه به مواد مخدر" با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مرکز سلامت روان محلی باران برگزار شد. در آخرین روز از این هفته همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با همکاری پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران و با سخنرانی جناب آقای دکتر پورعلی سرپرست محترم شورای مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید. در این همایش سبب شناسی اعتیاد، باورهای غلط در مورد مصرف مواد مخدر، راهکارهای پیشگیری، چالش های موجود و راهکارهای مقابله ای مورد بررسی قرار گرفت. 

شقایق کهورزاده رئیس اداره بهزیستی کیش گفت : در جزیره کیش دو کلینیک ترک اعتیاد تحت نظارت این اداره در حال فعالیت می باشد که در مجموع ۴۶۰ نفر از خدمات آن ها بهره مند می گردند. کهورزاده افزود این اداره در جهت حمایت از افراد بهبود یافته و خانواده های آنان با کمک مشارکت های مردمی اقدام به توزیع کارت رایگان ورزشی _ تفریحی نموده است و به تعدادی از افراد در حال درمان نیز بسته های ارزاق اهداء شد.

کد خبر 1182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد