کرمان|نقد سازنده سازمانی ، مشارکت کارکنان را افزایش می دهد

مدیر کل بهزیستی استان کرمان  در تاریخ 11 تیرماه با سفر به شهرستان جیرفت با کارکنان اداراه بهزیستی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در محل اداره منابع طبیعی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان درابتدا  روسای ادارات بهزیستی شهرستان های جیرفت و عنبر آباد به بیان مشکلات ، نظرات و دیدگاه های خود در زمینه برنامه ریزی هرچه بهتر در خصوص  رفع دغدغه و مشکلات اجتماعی خانواده ها و مردم جامعه به ویژه در مناطق جنوب و کمتر توسعه یافته پرداختند .
عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بهزیستی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد گفت : در سازمان بی انگیزه بودن نیروهای انسانی باعث می شود خدمت کند و ناکافی باشد . 
وی نقد سازنده سازمانی را منجر به افزایش مشارکت کارکنان دانست و گفت : باید توجه داشت کارکنان در هرگونه نقد باید و اقعیت ها و موانع سازمانی را در نظر داشته باشند.
صادق زاده داشتن برنامه و کارتیمی برای رسیدن به اهداف سازمانی  را موثر دانست و عنوان کرد : با توجه به آسیب پذیر بودن گروه های هدف ، کارکنان باید برای احقاق حق مددجویان و توانمندسازی این گروه ها تلاش نمایند .
وی نقش سازمان بهزیستی را در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کلیدی و موثر دانست و افزود : در مناطق کمتر برخوردار باید با استفاده از ظرفیت مراکز آموزشی ، مددکاری ، روانشناسی و مشاوره با هدف ارتقاء آگاهی خانواده ها  برنامه های تخصصی با رویکرد پیشگیرانه را عملیاتی نماییم .
در پایان کارکنان این ادارات به طرح سوالات ، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .
 

کد خبر 1175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد