راهیابی ۱۵۰ اثر به اولین جشنواره ملی هنری هُمام/ کوچکترین هنرمند دارای معلولیت  ۱۲ ساله و بزرگترین آن ۶۶ ساله است

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری اولین جشنواره ملی هنری هُمام ویژه هنرمندان توانیاب سراسر کشور خبر داد و گفت: ۱۵۰ اثر مجوز حضور در نمایشگاه هُمام را به دست آوردند که کوچکترین هنرمند شرکت‌کننده در این جشنواره ۱۲ ساله و بزرگترین آن ۶۶ ساله است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدعلی رستمیان» مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری اولین جشنواره ملی هنری هُمام ویژه هنرمندان توانیاب سراسر کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خیریه امام رضا(ع) و موسسه مهر هنر خبر داد و گفت: با توجه به فراخوان یکهزار و ۱۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ۸۰۰ اثر به مرحله داوری رسیده است، عنوان کرد: از این تعداد ۱۵۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد و مجوز حضور در نمایشگاه هُمام را به دست آوردند که در این جشنواره بهزیستی نسبت به شناسایی هنرمندان دارای معلولیت در حوزه هنرهای تجسمی اقدام شایانی انجام داده است.

وی با بیان اینکه اولین جشنواره ملی هنری هُمام ویژه هنرمندان توانیاب سراسر کشور از ۲۶ آذرماه تا یکم دی‌ماه در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود، تصریح کرد: در حاشیه این جشنواره آثار قیمت‌گذاری شده این هنرمندان در راستای توانمندسازی و رونق به کسب و کار این عزیزان به فروش می‌رسد.

رستمیان در پایان با اشاره به حضور هنرمندان از ۲۸ استان، یادآور شد: کوچکترین هنرمند شرکت‌کننده در اولین جشنواره ملی هنری هُمام ویژه هنرمندان توانیاب سراسر کشور ۱۲ ساله و بزرگترین آنها ۶۶ ساله است.

کد خبر 11581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =