به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای رشد و پیشرفت امور و ارتقای کیفیت فعالیت ها و به منظور هم اندیشی بین بخشی و گسترش تعامل بین کارکنان و مسئولین ، نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی و حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد در سالن جلسات بهزیستی استان برگزار گردید.
مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه با اشاره به اهمیت و حساسیت کار در هر دو حوزه بازرسی و پذیرش و هماهنگی ، بر حسن همکاری و تعامل همه جانبه حوزههای مرتبط تاکید کرد.
وی در ادامه نقش نظارتی حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد را با توجه به واگذاری برخی خدمات به بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت : کارشناسان بازرسی باید پیشگیرانه محور حرکت کنند و با آگاهی، اصلاح فرایندها ،قانون مداری، ترویج خود ارزیابی، نظارت های تیمی و سیستمی و ایجاد و نگهداری یک تیم همدل ، نقاط آسیب و خلاها را مشخص کرده و در راستای معرفی، تقویت و کشف نقاط مثبت اهتمام ورزند.
سامیه جهانشاهی ارائه خدمات ، پاسخگویی و پذیرش مددجویان در مراکز تحت نظارت را فلسفه وجودی اداره پذیرش و هماهنگی عنوان کرد و گفت : کارکنان این حوزه بایستی مددکار،پاسخگو و دارای مهارت شنیداری و تاب آوری باشند.
مدیرکل بهزیستی استان گفت : تسریع در پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین از اولویت فعالیت ها و برنامه های بهزیستی در سال جاری است .
وی در ادامه بر بررسی و رسیدگی به درخواست های مددجویی با قید زمان ، اولویت بندی درخواست های مددجویان و اهتمام در برگزاری میز خدمت در مناطق محروم و مساجد جهت پاسخگویی به نیازهای مخاطبان تاکید کرد.
در ادامه این نشست صمیمی، مسئولین و کارکنان دو حوزه به بیان برنامه های و چالش های پیش رو در دفاتر و پرداخته و پیشنهادات لازم را در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه کردند.
نظر شما