استان سمنان ا شاهرود الزوم تعامل خیرین در تقویت مشاغل خانگی

ارائه تسهیلات به پشتیبان یا کسی که اقدام به ایجاد شغل می‌کند یکی از روش هاست، تا وی بتواند برای افراد دیگر تولید شغل کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشست بررسی وضعیت مشاغل خانگی در فرمانداری شاهرود با حضور دکتر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید کشور و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی کشور با تصریح برفرصتهای مناسب شهرستان شاهرود بر گسترش و کیفیت مشاغل خانگی در این شهرستان با تعامل بین دستگاههای اجرایی علی الخصوص در بخش مشاغل خانگی تاکید کرد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این جلسه ضمن تشریح برخی عملکردهای این اداره کل در خصوص مشاغل خانگی ،آمادگی این اداره کل را در برخورداری مددجویان از تسهیلات و بهبود شرایط مشاغل خانگی اعلام کرد.

ایشان همچنین مساعدت شرایط اعطای تسهیلات به مددجویان توسط صندوق و دیگر بانکها را خواستار شد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه بیان داشت:حضور خیرین به عنوان بازوان در بکارگیری مددجویان در توانمندی و اشتغال مددجویان حائز اهمیت است .

در این جلسه با اعلام آمادگی برخی خیرین در جهت تقویت تعامل با اداره کل بهزیستی استان مقرر گردید با پشتیبانی و برخورداری از تسهیلات نسبت به خریداری تجهیزات مخصوص محصولات و مشاغل خانگی برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اقدام شود .

 

کد خبر 1137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد