مدیر کل بهزیستی مازندران :با ارتقا کیفیت زندگی جامعه هدف، بهزیستن را نهادینه کنیم

با حضور دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران، دوره آموزشی سامانه ارمغان ویژه کلیه واحدهای دولتی و غیردولتی با نظارت معاونت امور توانبخشی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران، دکتر آرام با اشاره به سیاست سازمان بهزیستی کشور مبنی بر شفاف سازی خدمات گفت: اقداماتی که در بهزیستی انجام می شود باید قابل ارائه به عموم مردم باشد و مردم باید بدانندکه بهزیستی و موسسات وابسته به آن در چه راستایی فعالیت دارند و چه خدماتی را ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا سامانه ارمغان برای دسترسی آسان به خدمات طراحی و در حال اجرا می باشد افزود : باتوجه به گستردگی وظایف بهزیستی ،لازم است از آخرین اطلاعات و تکنولوژی بهره بگیریم تا شفاف سازی شکل بگیرد و خدمات با سرعت بیشتری ارائه شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران برنامه‌ریزی مناسب برای جامعه هدف را منوط به آمار و اطلاعات دقیق و به روز عنوان و خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی مدون و نگاه مثبت به جامعه هدف و ارتقا کیفیت زندگی آنها می توانیم بهزیستن را در جامعه نهادینه کنیم.

در ادامه مهندس قلندری معاون توانبخشی بهزیستی گفت:باید عملکرد ما خروجی مثبتی داشته باشد و این جلسه در راستای گزارش گیری فعالیت ها می باشد. امروز باید دیدگاه ما نسبت به ارائه گزارش تغییر کند و عملکرد باید شفاف باشد و مستند سازی در امور صورت گیرد.

قلندری در پایان گفت: یکی از وظایف سازمان بهزیستی بازتوان نمودن معلولان است که مجموعه بهزیستی مازندران از همه ظرفیتها علی الخصوص شرکای اجتماعی برای این امر بهره می‌برد .

کد خبر 1122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد