قزوین | پیگیری حادثه کودک‌آزاری از سوی اورژانس اجتماعی قزوین / احتمال وجود اختلاف خانوادگی/ بررسی اختلال رفتاری مادر

علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان ،علت کودک‌آزاری در قزوین از سوی اورژانس اجتماعی بهزیستی استان در حال پیگیری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه علت کودک‌آزاری در قزوین از سوی اورژانس اجتماعی بهزیستی استان و بازپرس ویژه دادستان قزوین در حال پیگیری است، از احتمال اختلافات خانوادگی در بروز این حادثه خبر داد.

علیرضا وارثی ، پیرامون حادثه کودک آزاری در استان اظهار کرد: حادثه کودک آزاری اخیر روز جمعه هفتم تیرماه بنا به گزارش بیمارستان بوعلی شهرستان قزوین به اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی استان قزوین در محل بیمارستان حضور یافته و با بررسی کامل حادثه ، پیگیر خدمات درمانی، مشاوره و مددکاری بودند .

مدیر کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: موضوع کودک‌آزاری مذکور از سوی دستگاه قضایی و اورژانس اجتماعی استان قزوین در حال بررسی است.

وارثی اضافه کرد: پیرو دستور حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و با هماهنگی دستگاه قضایی و رئیس کل دادگستری و همچنین دادستان و معاون دادستان قزوین ، به همراه بازپرس کشیک دادسرا در بیمارستان شهید رجایی حاضر شده و بررسی‌های قضایی را با حضور نمایندگان استانداری، اورژانس اجتماعی و مدیران بهزیستی صورت گرفت.

وی علت اغلب کودک‌آزاری‌ها را اختلافات خانوادگی دانست و اضافه کرد: به نظر می‌رسد کودک‌آزاری کودک 6 ساله توسط مادرش به دلیل عصبانیت ناشی از اختلافات خانودگی بوده است.

وارثی خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع که آیا مادر کودک مشکل یا اختلال رفتاری داشته یا خیر، در حال بررسی هستیم و صحت و سقم این موضوع هنوز مشخص نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در صورتی که مادر کودک اختلال یا مشکل رفتاری داشته باشد، مشاوره‌های خاص درمانی و روانپزشکی برای وی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین مهارت فرزندپروری را یک اصل برای خانواده‌ها ذکر کرد و افزود: والدین باید در تربیت و تنبیه کودک یا کودکان خود دقت لازم را داشته باشند و از آموزش‌های لازم در این زمینه بهرهمند شوند.

وارثی مطرح کرد: در بسیاری از مسائل حاشیه‌ای زندگی، والدین نباید آنها را در داخل خانواده‌ها و بر سر کودک خالی کنند

کد خبر 1099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد