همدان I   حمیدرضا الوند: افتتاح 12 مرکز توسط بهزیستی همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: امسال در هفته بهزیستی 12 مرکز با حوزه فعالیتی اشتغال‌زایی، مشاوره، مهد کودک، گروه همیار، مراکز اقامتی بانوان و سلامت روان در شهرستان‌های همدان، رزن و کبودراهنگ افتتاح خواهد شد

حمیدرضا الوند با اشاره به هفته بهزیستی از 22 تا 28 تیرماه، اظهار کرد: شعار امسال هفته بهزیستی «به‌ زیستن در گام دوم، شفافیت، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی» است.

وی با بیان اینکه بهزیستی همدان در هفته بهزیستی دو برنامه ویژه را طراحی کرده است، افزود: این برنامه‌ها در راستای تحقق خیر جمعی و آشنایی مردم و مسئولان با فعالیت‌های سازمان بهزیستی طی حضور مسئولان در مراکز زیر نظر بهزیستی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان روز 25 تیرماه برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان ادامه داد: اجرای برنامه «لبخند مهربانی» هم‌زمان با آغاز هفته بهزیستی پنجشنبه‌های هر هفته با حضور مسئولان در منازل مددجویان برای بررسی بخشی از مشکلات آن‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: امسال در هفته بهزیستی 12 مرکز با حوزه فعالیتی اشتغال‌زایی، مشاوره، مهد کودک، گروه همیار، مراکز اقامتی بانوان و سلامت روان در شهرستان‌های همدان، رزن و کبودراهنگ افتتاح خواهد شد.

الوند خاطرنشان کرد: هم‌زمان با هفته بهزیستی بر اساس تفاهم بین این اداره و سازمان انتقال خون یک گروه خونگیری با هدف حضور مسئولان در بحث اهدای خون و تحقق شعار «اهدای خون، اهدای زندگی» در بهزیستی استان و شهرستان همدان مستقر می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در سال جاری، تصریح کرد: عناوین برنامه‌های هفته بهزیستی در 160 موضوع شامل مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و مددجویان با هماهنگی و همکاری خیرین برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه امسال اردوهای فرهنگی برای جامعه هدف مددجویان سالمند برگزار می‌شود، یادآور شد: این سالمندان به‌عنوان زائراولی مشهد مقدس قرار است هفته بهزیستی در یک گروه 45 نفری با کمک خیرین به این شهر مقدس اعزام شوند.

وی افزود: بیشترین خدمات طی هفته بهزیستی در قالب مشاوره، بینایی‌سنجی، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی و غیره به‌صورت رایگان در مراکز زیر نظر بهزیستی انجام می‌شود

کد خبر 1098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد