پاسخگویی تلفنی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با حضور در مرکز سامد مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری

دکتر حیدر عزیزنژاد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با حضور در سامانه تلفنی ۱۱۱ دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به تماس های مردمی و جامعه هدف بهزیستی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان پاسخگوی تلفنی مردم و جامعه هدف بهزیستی که از عمده ترین در خواستها و تماس های افراد جامعه هدف می توان به پرداخت کمک هزینه درمان، مسکن، اشتغال، معیشت، لوازم ضروری منزل و حقوقی بود که در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی مدیر کل بهزیستی استان صورت گرفت.

گفتنی است موارد مطرح شده از طریق  اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان و ارجاع به معاونت های تخصصی مربوطه تا رفع موانع و مشکلات، پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است در این برنامه زینت کاکی زاده سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی مدیر کل بهزیستی استان را همراهی می کرد.

کد خبر 108926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد