اجرای سهمیه ۳ درصدی استخدامی معلولان در ششمین آزمون استخدامی/ تقدیر از وزارت ارشاد، وزارت رفاه و بانک ملی برای رعایت قانون

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از اجرای سهمیه ۳ درصدی استخدامی معلولان در ششمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی کشور خبر داد و گفت: تمامی پذیرفته‏شدگان دارای معلولیت در آزمون‏های استخدامی در زمان مصاحبه، ضمن تأکید بر حضور نمایندگان بهزیستی، برای تحقق حقوق قانونی خود تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمد نفریه» معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از این پس دستگاه‏های اجرایی سهمیه ۳ درصد استخدامی معلولان را در آزمون‏های استخدامی رعایت می‏کنند، گفت: با هماهنگی سازمان امور ادارای استخدامی کشور این سهمیه در ششمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی کشور لحاظ شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشو، ادامه داد: براساس ماده ۵ آئین‏نامه اجرایی بند (ز) ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت مانع از ماموریت کاری آنها نباشد، بلامانع است. در همین راستا کارشناسان معاونت توانبخشی در جلسات مربوطه حضور یافته و در خصوص توانمندی‏های شغلی افراد دارای معلولیت اعلام نظر می‏کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک ملی ایران به دلیل رعایت قانون حمایت از حقوق معلولان و دعوت از کارشناسان بهزیستی برای حضور در جلسات مصاحبه استخدامی، از تمامی پذیرفته‏شدگان دارای معلولیت در آزمون‏های استخدامی خواست تا در زمان مصاحبه، ضمن تأکید بر حضور نمایندگی این سازمان، برای تحقق حقوق قانونی خود تلاش کنند.

کد خبر 1062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =