تهران|ملارد| اخبار شهرستان ملارد در هفته مبارزه با مواد مخدر

بازدید مسئولین شهرستان از مراکز اقامتی میان مدت در ملارد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، همزمان باهفته مبارزه باموادمخدر، یزدانیار معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، مششعی بخشدار، سرهنگ سهرابی رئیس بخش مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی، حجت الاسلام والمسلمین شجاع رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مرتضی قربانی رئیس بهزیستی و دیگر مسئولین ازکمپ های ترک اعتیاد شهرستان ملارد بازدیدکردند.
قربانی گفت: هدف از بازدید بررسی و آشنایی با اقدامات و فعالیت های این مراکز، تبادل نظر و ارائه راه کار درخصوص کاهش مصرف و لزوم بهره گیری از ساز و کارهای فرهنگی درسطح منطقه در راستای بالابردن سطح آگاهی مردم وجوانان و آگاهی از عوارض و معضلات استفاده از موادمخدر همچنین بررسی وضعیت کمپ ها، مشکلات  موجود، بهداشت، شرایط خدمات دهی و ایجاد اشتغال پس از بهبودی بود.
 وی  بهترین راه مبارزه با مواد مخدررا پیشگیری دانست و گفت: با فرهنگ سازی در بین جوانان و خانواده ها واطلاع رسانی بابت عوارض مصرف وهشدارهای جدی دراین زمینه می توان با این بلای خانمان سوز مبارزه کرد و این کار وظیفه همه آحاد جامعه است تا برای ریشه کن شدن معضل اعتیاد گام بردارند.
گفتنیست: همایش پیاده روی صبحگاهی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی از برنامه های دیگر شهرستان در هفته مبارزه مواد مخدر بود.

کد خبر 1061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد