دعوت مدیرکل بهزیستی هرمزگان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان روزه دار، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است : 

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

روز قدس روز اسلام و روز فریاد مسلمانان جهان است برای آزادی مردم فلسطین که سال هاست در ظلمی آشکار رنج آوارگی، بی خانمانی، نسل کشی، زندان، شکنجه و جنگ و مصائب تلخ و تکراری را متحمل شده اند و روز فریاد آزادی همه مظلومان جهان برای رهایی از ظلم مستکبران و چپاولگران است.

امسال‌ جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد و مردم غزه انواع جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها را شاهد هستند اما همواره مقاوم ایستاده‌اند. 

حادثه تروریستی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نیز در دمشق، استمرار جنایت های وحشیانه و وقاحت بار رژیم منحوس صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و نسل کشی ساکنین غزه و نشانه دیگر از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی است.

اینجانب در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک‌کُش اسرائیل و با درود به روح شهدای جبهه مقاومت، به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ از مردم شریف و همیشه درصحنه هرمزگان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی دعوت می نمایم با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین،در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 105261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد