خراسان شمالی | احداث 250 واحد مسکونی ویژه معلولین تحت پوشش بهزیستی

جلسه ای بمنظور احداث 250 واحد مسکونی ویژه معلولین تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان با اولویت خانوارهای ساکن در مناطق مرزی ، سیل خیز و آسیب دیده در روستاها و شهرستانهای دارای جمعیت زیر 25 هزار نفر جمعیت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی ؛ نشست و جلسه ای به منظور احداث 250 واحد مسکونی ویژه معلولین تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان با اولویت خانوارهای ساکن در مناطق مرزی ، سیل خیز و آسیب دیده در روستاها و شهرستانهای دارای جمعیت زیر 25 هزار نفر جمعیت برگزار گردید .

دکتر قربانی مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی در این نشست در حضور کارشناس رابطین مسکن در سطح استان به پیگیری ساخت  و تعمیر بیش از 250 واحد مسکونی آسیب دیده با اشاره به تفاهم نامه مشترک بین بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان در حضور استاندار دکتر شجاعی منعقد شده بود تاکید ویژه نمودند .

جواد ابرغم معاون مشارکتها و مسکن بهزیستی استان در این نشست در خصوص تسهیلات اعطایی مسکن به میزان 40 میلیون تومان تسهیلات  و مبلغ 30 میلیون تومان بطور وام و کمک بلاعوض در وجه مددجویان تحت پوشش گفتگو کردند .

قافله باشیان کارشناس مسئول مسکن بهزیستی استان به بازدید مجدد توسط مددکاران و کارشناسان مسکن و رابطین استانها از مسکن های مناطق آسیب دیده تاکید کردند .

کارشناس مسئول مسکن بهزیستی استان به بررسی نقشه های تیپ بنیاد مسکن  و اشاره به مددجویانی که از ویلچر استفاده میکنند و رعایت استانداردهای مناسب سازی در ساخت مسکن ها رعایت گردد .

قافله باشیان در ادامه به ارائه پروانه ساختمانی  و پرداخت انشعابات رایگان آب ، برق ، گاز و نقشه های تیپ رایگان و اعطای 160 پاکت سیمان رایگان در وجه مددجویان تحت پوشش بهزیستی جهت ساخت مسکن گفتگو و اشاره کردند .

لازم به ذکر است در این نشست کلیه رابطین و کارشناسان مسکن های ادارات بهزیستی سطح استان هرکدام به بیان مشکلات و مسائل و بیان راهکارها به گفتگو و مذاکره پرداختند .

کد خبر 1052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد