خراسان شمالی ا بهره گیری از ظرفیت مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی

تدوین برنامه های هفته بهزیستی و انتشار اولین پیش شماره فصل نامه آوای بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی ؛ دکتر قربانی مدیرکل بهزیستی در نشست معاونین و مسئولین این اداره که بمنظور تدوین برنامه های هفته بهزیستی و انتشار اولین پیش شماره فصل نامه آوای بهزیستی برگزار شد استفاده از ظرفیت مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در برنامه های این هفته و فضاسازی محیطی تاکید ویژه نمودند.


دکتر قربانی در سومین نشست شورای معاونین سال جاری ضمن اشاره به برنامه های هفته بهزیستی به راه اندازی و بهره گیری و بهره برداری از مراکز چند معلولیتی و افتتاح مراکز اشتغالزایی معتادین بهبود یافته در ایام هفته بهزیستی با اولویت جامعه هدف بهزیستی تاکید و نام برد.


قربانی افزود : در پروژه های افتتاحیه  ومسکن های قابل بهره برداری و نمایشگاه ها با اطلاع رسانی در فضای مجازی و رسانه ای با رویکرد تنویر افکار عمومی و نشاط اجتماعی و تقویت و تثبیت امید به انعکاس رویدادها واخبار و دستاوردها  گام بردارید.
مدیرکل بهزیستی در ادامه به گزارشهای تحلیلی و یادداشت و میزگردهای تخصصی ، شاغلین و شرکای اجتماعی و هشدارهای اجتماعی و پیامهای آگاهسازی ، با درج در اولین پیش شماره فصلنامه آوای بهزیستی استان خراسان شمالی اشاره کرد.

کد خبر 1043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد